Najčastejšie otázky

  • JE MOŽNÉ PLATIŤ NA DOBIERKU?

Platba na dobierku nie je možná. Tovar zasielame priamo od výrobcov a dodávateľov, preto nie je možná platba na dobierku.

 

  • TOVAR MI EŠTE NEPRIŠIEL

Tovar je zasielaný priamo od dodávateľov a je doručovaný v inzerovanej orientačnej lehote 10 - 45 dní od odoslania objednávky dodávateľom. Vyčkajte preto prosím na doručenie. Táto dodacia lehota sa môže predĺžiť vplyvom sviatkov, prázdnin, Vianoc alebo vplyvom poštových služieb. Predĺženie dodacej lehoty nie je v žiadnom prípade porušením dodacích podmienok. Naša spoločnosť nie je predajca tovaru a nemá vplyv na priebeh dodania. Z našej strany dokážeme preveriť, či bola objednávka dodávateľom expedovaná ale vzhľadom na to, že je tovar zasielaný z Ázie alebo Taiwanu, nedokážeme akokoľvek zmeniť lehotu na doručenie. Berte preto lehotu 10 - 45 dní ako orientačnú, nie záväznú.

 

  • PLATÍME POŠTOVNÉ?

Poštovné je na všetok tovar ZADARMO. Za poštovné a doručenie u nás nič neplatíte.

 

  • PREČO MI PRIŠLA LEN ČASŤ OBJEDNÁVKY?

Ak obsahuje objednávka viac druhov tovaru, môžu byť jednotlivé položky dodané samostatne. Vyčkajte teda na doručenie všetkých zásielok, ktoré môžu byť doručené každá samostatne a v iný termín.

 

  • ZAPLATIL SOM OBJEDNÁVKU BANKOVÝM PREVODOM A NA EMAIL SOM DOSTAL URGENCIU PLATBY?

Ak platíte objednávku bankovým prevodom tak čas spracovania a pripísanie platby k objednávke je 2 - 3 pracovné dni. O prijatí platby Vás budeme informovať.

 

  • POSLALA SOM OTÁZKU NA STAV OBJEDNÁVKY. KEDY ODBRŽÍM ODPOVEĎ?

Otázku na stav objednávky zasielame vždy dodávateľom, ktorí sú zo zahraničia. Odpoveď na otázku zasielame zákazníkom obratom po doručení, ktoré je v lehote 2 - 3 pracovné dni. Vyčkajte prosím na našu odpoveď. Na každú otázku po overení objednávky vždy odpovieme.

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.